Wednesday, May 16, 2007

Ne Kadar Sallarsan Salla

Bir süredir farklı farklı fraksiyonlara ait okurlardan farklı farklı tehdit mektupları alıyorum. Bu mektuplardan bazıları yazılarımı “ben çok kitap okuyorum, bak ne güzel havalı kelimeler kullanıyorum” gibi bir duruş içinde olmakla suçlayıp, o yönde tehditler savururlarken, bazıları da suya sabına dokanmayan, dolayısıyla karakterime aykırı yazılar yazdığımı iddia ederekten, tehditlerini diğer bir yönde fırlatıyorlar. Vakur bir gülümseme ve birleştirici bir şevkatle kucaklıyorum hepsini. (inanmayanlar kırıcı olur)

Öncelikle şunu ifade edeyim, söyleyecek birşeyim yoksa susmayı tercih etmeyi tercih eden bir kimseyim. Bu satırlarda söylediklerim de genellikle yürürken, tuvalette, efenime söyliyim, salata filan yaparken aklıma gelen, bir süreliğine de olsa orda ( aklımda) zaman geçiren düşünce parçacıklarıdır ki onları dillendirirken de, çok basit bir çıkarımla kendi okumak isteyeceğim gibi yazmaya çalışırım evet. Dolayısıyla yazdıklarım okumak istediklerime, isteyeceklerime bir öykünmedir, ona da evet. Ben, kedime yün hırka ördüm, bugün de camları bi güzel ovdum, dostluk ne harika, bahar çiçekleri ne cumburlop tarzı yazılar okumayı sevmiyorum. Karşıma çıkınca da geçiyorum, bundan yola çıkarak o tür yazılar yazamıyor olmam da çok doğal bir akış gibime geliyor. Bu, neden senin blogun ahmetin mehmetin hüsmenin blogları gibi naif ve gündelik değil diye soranlara cevabımdır. Beğenmeyen zaten okumazdır.

Bunun yanısıra yazılarım da çok provokatif de bulunmuyorsa, iki sebebi vardır. 1-canım provokasyon çekmiyordur, 2-provokasyonun kıralı politik provokasyondur, o arenada takılmanın Türkiye’de doğrudan sonucu hapistir, işkencedir vs dir. En azından benim yapmak isteyeceğim türden provokasyonun bedeli budur. Çok da gerekmemektedir. Bu da neden provokatif değilsin diyen arkadaşlarıma cevabımdır.

Evet bugün defansifim ama rating yaratıyor, naapiyim.

1 comment:

abinco said...

buralarieskidendutluktu gastesinin post politik yazarlarindan gubilig, bana, abincoya isim vermeden satasmis yazisinda. (ismimi vermezler boyleleri ratingim artmasin diye.)

Ben reyting pesinde degilim gubilig. reyting pesinde olanlar kendini bilir.

Bak gubilig genc kardesim: Demirel tadini yakalarim, dokunmayin bana demissin. Sapkami alir giderim, baskilara boyun egerim demissin. Ama bunu da baskilara boyun egmem edasiyla soylemissin. Bu nedir?

Bence sudur: Bunlar dolmusa gelmeden onceki patinajdir. Yakinda satasma baslar. Baslasin o zaman reyting de artar. Ben reytin pesinde degilim o ayri.

Ben bir elestiri daha getireyim isim vermeden gubilig kardesim: Biraz daha bol yazmalisin. Gelip bakiyoruz hala seker kiz kendinin gozleri sulanmis, gozbebekleri titrer durumda... Ya bu seker kiz kendi hic salincyaga binmiyor mu?

Biraz uretken ol, moderin ol ya.. Yaaa..